Dag 7, zaterdag 28-7

1 augustus 2018 - Rapallo, Italië

Vandaag om 9.30 uur vertrokken, richting Porto Fino. Het wegdek was erg slecht, we zijn dan ook helemaal binnendoor gereden!  Vervolgens zijn we in Genua uitgekomen, hier werden we via de buitenwijken van Genua geleid, en raakten we gedeeltelijk de weg kwijt, omdat 1 brug verdwenen was. De tomtom leidde ons helemaal om, wilde dat we onder kleine trein viaducten door moesten, maar uiteindelijk kwamen we bij de haven waar 2 gigantische cruise schepen lagen en de havens vol lagen met zeilboten. De weg vervolgend langs de kust was prachtig, maar bracht ons richting Porto Fino, de weg werd smaller en smaller en was eigenlijk verboden voor campers! We werden dan ook achterop gereden door een agent op motor, die al toeterend probeerde ons te laten stoppen. Stoppen was lastig, want de weg was te smal! Vervolgens reed Evert maar een pad naar boven op, wat de oprit naar een hotel bleek te zijn. Hier moesten we zien te draaien, wat veel commotie gaf omdat er in- en uitgaande auto's kwamen. Uiteindelijk is het       (natuurlijk) wel gelukt, en zijn we gauw verder gereden richting Rapallo. Onderweg daar naartoe nog een kleine schade gereden, dit was een domper op de dag, maar om 17.00 uur stonden we dan eindelijk toch op een camping.