Vrijdag 10-8-18

10 augustus 2018 - Maastricht, Nederland

Vandaag, om 10.15 uur vanuit Traben vertrokken. Nog een stuk langs de moezel gereden en verder via Luik naar Maastricht gereden. Dit was een prima rustige route. We staan hier op een echte camper plek, nog niet eerder gehad om via een betaalautomaat te betalen! Het kost hier niet veel, voor € 15,- sta je hier zonder extra faciliteiten op een prima plek, alleen jammer dat de weg dicht langs gaat, ik hoop dat dat straks wat minder overlast geeft. Vanmiddag op de fiets naar Maastricht geweest, het was markt, hij liep alleen al wel op zijn eind. We hebben wat rond gewandeld en zitten nu weer bij onze camper. Morgen gaan we naar Leerdam, waar we gezellig gaan bijpraten met Femke en Leon.

Zondag 10-8-18

Vannacht hebben we op een camper parkeerplaats in Leerdam geslapen. We stonden er alleen, wat ook wel een vreemde gedachte was. Gelukkig is het goed gegaan. Op zondagmorgen hebben we nog buiten ontbeten, vervolgens zijn we rond 10.30 uur naar huis gereden, om 11.00 uur waren we weer thuis.

Dit is dan het einde van dit reisverslag, de foto's  zijn bijgevoegd en nu is het compleet.

1. Lidy van 't Spijker:
    10 augustus 2018
    Hoop dat jullie niet te veel last hebben van de regen. Wij hebben de hele dag flinke regenbuien gehad: niet genoeg voor de boeren maar het is toch even wennen en verveelt snel. Verder: een goede terugreis gewenst. Liefs henny en lidy
  2. John en Paula:
    11 augustus 2018
    Hoi, zo dat is een aardig rondje geweest zo door 5 of 6 landen. Nu, na veel km, het genieten vanalles en zeker het weer 😳weer thuis. Gelukkig kunnen jullie nog weekendjes weg om het vankantiegevoel een beetje vast te houden. Groetjes
  3. Bob Ambahtsheer:
    12 augustus 2018