Zondag 6-8-18

6 augustus 2018 - Mühlhausen, Duitsland

Vanmorgen weer op tijd vertrokken van Tirolo. Via allerlei passen, ook de Brennerpas genomen en allerlei smalle wegen met zeker wel 16% helling naar boven naar het Oostenrijkse Leutasch, op de Tiroler camping. Het was een hele luxe camping, met binnenzwembad, sauna en een prachtige omgeving. Helaas ging het s' middags regenen, wat niet meer stopte, dus plannen bijgesteld omdat de verwachtingen voor de komende dagen ook slecht zouden zijn. Dus de volgende ochtend pootjes opdraaien en stoeltjes weer weg!

Voordat we er erg in hadden zaten we in Duitsland, onderweg naar Augsburg. Het eerste stukje was nog prachtig om te rijden, daarna volgde de snelweg en reden we in 4 uurtjes naar de nieuwe campingplek, wel aan een drukke doorgaande weg maar ook met prima sanitair.

We zitten nu heerlijk aan een wijntje, gaan zo wat boodschapjes doen, vanavond bbq en en morgen ( dinsdag) naar Augsburg. Tot zover

1. Bob Ambahtsheer:
    6 augustus 2018
    Hellingen hebben jullie dus wel meegemaakt. Regen nu dus ook. Maar ook veel gezelligheid
  2. Lidy van 't Spijker:
    6 augustus 2018
    Zijn jullie dan nu op de terugreis of heb ik het allemaal verkeerd begrepen og is mijn geografische kennis niet op orde. Hoe dan ook : jullie volgen de weersverwachting en gooien het stuur om en zoeken naar mooie plekken; dat lijkt aardig te lukken. Liefs lidy en henny
  3. Karin:
    6 augustus 2018
    We zijn inderdaad rustig aan richting huis. Aankomend weekeinde is de vakantie alweer voorbij......helaas.......