Dag 1 en 2

23 juli 2018 - Miltenberg, Duitsland

Gisteren, zondag 22-7 zijn we om 12.00 uur vertrokken van huis. De bestemming is helemaal veranderd, omdat de weersverwachtingen in Duitsland en Italie veel regen gaven. De reis ging voorspoedig via Antwerpen, Brussel naar onze eerste cp (camperplek) in Frankrijk in Hautmont. We hebben overnacht bij een hele kleine jachthaven ( het bloed kruipt....) waar alleen maar motorbootjes liggen. Een prima rustige plek, met keurig servicepunt. Het was nog even gedoe om binnen te komen, de havenmeester was ziek en het hek was gesloten. Gelukkig kwam er al snel een vervanger langs die ons binnen liet. Voor € 10,- heerlijk geslapen. De volgende ochtend om 10.30 uur vertrokken naar Lac du Der in Ste Liviere. Ook hier staan we weer prachtig lekker rustig, maar geen meer te bekennen. Straks maar op onderzoek uit...... tot zover.

Dag 3, Dinsdag 24-7-18

Vandaag is het té heet!  We worden er sloom van en hebben weinig energie. Toch zijn we gaan fietsen naar het meer, dit was een prachtige tocht. Bij het meer is het heel rustig, genoeg plekjes voor jezelf te vinden. Mensen camperen hier gewoon in het wild. Prachtig! Foto's volgen later. Daarna bij de camper gehangen, nogmaals te heet om iets extra's te ondernemen. We hebben een nieuwe locatie gezocht. Morgen gaan we naar Beaune, waar we eerst lekker gaan douchen. Daarna boodschappen doen en morgen een wijn Chateau opzoeken. Wordt vervolgd...

1. Wieke In de Betouw:
    23 juli 2018
    Klink leuk hoor fijne vakantie verder
  2. John en Paula:
    Nou, het begin is er. Zonder vastomlijnd plan des te leuker waar je ook uit komt. Geniet ervan ☀️😀🚐⛱🇫🇷🌸
  3. Marlies:
    23 juli 2018
    Nu het meer gaan zoeken! Veel plezier
  4. Ruud:
    24 juli 2018
    Vandaag was het hier ook heet. Ik heb een tafelventilator bij de blokker gekocht. Fantastisch!! Jullie stopcontacten doen het nu allemaal, dus even een stukje terugrijden en naar de blokker. Heb je de rest van je vakantie plezier van.